Anunci del Nadal

25El passat dissabte 16 de desembre, els membres de Catequesis, Moviment Juvenil i el Centre de Joves vam participar en el tradicional “Anunci del Nadal”. Es van reunir a les 16.00 h. en el saló del Centre Parroquial on van gaudir d’unes nadalenques i d’un teatre realitzat pels membres de Germanor II. A continuació D. Melchor va beneïr les estrelles que apegaríen a la gent. Seguidament, van eixir al carrer, per anunciar i felicitar el nadal a totes les persones que viuen en el nostre barri.


L’acte va finalitzar en l'esglèsia Santa Maria on van realitzar una acció de gràcies, van realitzar una ofrena amb el menjar replegat i van cantar unes nadalenques. Després tots els membres del Centre de Joves van dur tot allò que havien replegat a Càritas, a on allí serà distribuït a totes les persones que ho necessiten.


Va ser una vesprada on tant xicotets com majors van gaudir d’aquesta activitat. A més de compartir l’arribada del Nostre Senyor entre els nostres veïns.


MOLTES GRÀCIES A TOTS ELS QUE VAM COL·LABORAR.


 


IMG_0791 IMG_0804 IMG_0820

Noticias Relacionadas

Evangelio del día

sábado 23 Noviembre 2019 : Evangelio según San Lucas 20,27-40.

Se acercaron a Jesús algunos saduceos, que niegan la resurrección, y le dijeron: "Maestro, Moisés nos ha ordenado: Si alguien está casado y muere sin tener hijos, que su hermano, para darle descendencia, se case con la viuda. Ahora bien, había siete hermanos. El primero se casó y murió sin tener hijos. El segundo se casó con la viuda, y luego el tercero. Y así murieron los siete sin dejar descendencia. Finalmente, también murió la mujer. Cuando resuciten los muertos, ¿de quién ...

... leer más

Twitter Pontifex

Santo
del día

22 DE NOVIEMBRE SANTA CECILIA VIRGEN Y MÁRTIR

Memoria de santa Cecilia, virgen y mártir, que, según la tradición, consiguió la doble palma por amor a Jesucristo, en el cementerio de Calixto, en la vía Apia de Roma. El título de una iglesia en el Transtíber lleva desde antiguo su nombre (s. inc.).La gran devoción popular hacia la virgen y mártir romana hizo que el nuevo calendario litúrgico conservara su memoria, a pesar de que faltan documentos históricos anteriores al siglo VI. Esta devoción y el mismo patrocinio de Santa Cecilia sobre la música sagrada se deben efectivamente ...

... leer más