Anunci del Nadal

25El passat dissabte 16 de desembre, els membres de Catequesis, Moviment Juvenil i el Centre de Joves vam participar en el tradicional “Anunci del Nadal”. Es van reunir a les 16.00 h. en el saló del Centre Parroquial on van gaudir d’unes nadalenques i d’un teatre realitzat pels membres de Germanor II. A continuació D. Melchor va beneïr les estrelles que apegaríen a la gent. Seguidament, van eixir al carrer, per anunciar i felicitar el nadal a totes les persones que viuen en el nostre barri.


L’acte va finalitzar en l'esglèsia Santa Maria on van realitzar una acció de gràcies, van realitzar una ofrena amb el menjar replegat i van cantar unes nadalenques. Després tots els membres del Centre de Joves van dur tot allò que havien replegat a Càritas, a on allí serà distribuït a totes les persones que ho necessiten.


Va ser una vesprada on tant xicotets com majors van gaudir d’aquesta activitat. A més de compartir l’arribada del Nostre Senyor entre els nostres veïns.


MOLTES GRÀCIES A TOTS ELS QUE VAM COL·LABORAR.


 


IMG_0791 IMG_0804 IMG_0820

Noticias Relacionadas

Evangelio del día

Jueves, 11 De Abril : Evangelio según San Juan 3,31-36.

El que viene de lo alto está por encima de todos. El que es de la tierra pertenece a la tierra y habla de la tierra. El que vino del cielo da testimonio de lo que ha visto y oído, pero nadie recibe su testimonio. El que recibe su testimonio certifica que Dios es veraz. El que Dios envió dice las palabras de Dios, porque Dios le da el Espíritu sin medida. El Padre ama al Hijo y ha puesto todo en sus manos. El que cree en el Hijo tiene Vida eterna. El que se niega a creer en el Hijo no verá l ...

... leer más

Twitter Pontifex

Santo
del día

11 DE ABRIL SAN ESTANISLAO DE CRACOVIA OBISPO Y MÁRTIR

Memoria de san Estanislao, obispo y mártir, que en medio de las dificultades de su época fue constante defensor de la humanidad y de las costumbres cristianas, rigió como buen pastor la Iglesia de Cracovia, en Polonia, ayudó a los pobres, visitó cada año a sus clérigos y, finalmente, mientras celebraba los divinos misterios, fue muerto por orden de Boleslao, rey de Polonia, a quien había reprendido severamente. (†1079)Fecha de canonización: 17 de agosto de 1253 por el Papa Inocencio IV.La historia recuerda al rey Boleslao II de Polon ...

... leer más