Campament del Moviment Juvenil, Navalón

Els membres del Moviment Juvenil han estat de campament a Navalón del 6 al 14 d’agost. 9 dies on han treballat les grans paràboles de Jesús:



  • Dissabte 6: La paràbola del sembrador

  • Diumenge 7: El blat i la zitzània

  • Dilluns 8: El bon samarità

  • Dimarts 9: El gra de mostassa

  • Dimecres 10: El pare misericordiós

  • Dijous 11: L’ovella perduda

  • Divendres 12: El funcionari que no va voler perdonar

  • Dissabte 13: El ric epuló i pobre Llàtzer


En cada paràbola els xiquets han pogut aprendre els valors i diferents missatges que Jesús volia transmetre, per mitjà de dinàmiques, jocs, preguntes, reflexions i moments de silenci. Han treballat en equip i han après la importància del treball cooperatiu i del companyerisme.


Durant aquests dies han pogut gaudir, també, de diferents jocs, activitats, vetlades, realitzar les seus pròpies pel·lícules, la batalla dels cors, la invasió de “marcians”, olimpíades i la marxa. Enguany, a la marxa van anar al càmping de los Carasoles on van poder gaudir de la piscina i després van anar a una àrea recreativa per dinar i celebrar l’eucaristia. El majors es van quedar a dormir allí i els menuts van tornar al campament.


Tant xiquets com educadors, han gaudit d’un campament que de segur serà inoblidable per a molts i en el qual els educadors han volgut deixar una marca en els cors de cada xiquet i xiqueta, educant-los en la fe, ensenyant-los el camí a seguir, el camí marcat per Jesús, centre de les nostres vides.


IMG_2890IMG_2815 IMG_2799 IMG_2870IMG_2733 IMG_3003 IMG_3423IMG_3993 IMG_4009

Noticias Relacionadas

Evangelio del día

martes 25 Junio 2019 : Evangelio según San Mateo 7,6.12-14.

No den las cosas sagradas a los perros, ni arrojen sus perlas a los cerdos, no sea que las pisoteen y después se vuelvan contra ustedes para destrozarlos. Todo lo que deseen que los demás hagan por ustedes, háganlo por ellos: en esto consiste la Ley y los Profetas. Entren por la puerta estrecha, porque es ancha la puerta y espacioso el camino que lleva a la perdición, y son muchos los que van por allí. Pero es angosta la puerta y estrecho el camino que lleva a la Vida, y son pocos los qu ...

... leer más

Twitter Pontifex

Santo
del día

25 DE JUNIO SAN GUILLERMO DE VERCELLI ABAD

Nació por el año 1085 en Vercelli, como indica su nombre, en el norte de Italia. Pocas cosas sabemos de su nacimiento e infancia, pero sí de su juventud y mocedad como un prodigio de mortificación y de don de milagros.El solía decir a los monjes que trataban de imitar su vida y pretendían seguirle a todas partes: "Es necesario que mediante el trabajo de nuestras manos nos procuremos el sustento para el cuerpo, el vestido aunque pobre y medios necesarios para poder socorrer a los pobres. Pero ello no debe ocupar todo el día, ya que debemo ...

... leer más