D. Antonio Ferrando Martí nombrat Rector-Plebà de les Parròquies de Santa Maria i de Sant Carles

“Beneït el qui ve en el nom del Senyor”.
Amb gran alegria anunciem que el Sr. Cardenal Arquebisbe de València ha nomenat D. Antonio Ferrando Martí Rector-Plebà de la Parròquia de Santa Maria i rector de la Reial Parròquia de Sant Carles Borromeo.


Va nàixer a Xeraco el 3 de juny de 1971. Després de formar-se en el Seminari Major La Immaculada i cursar estudis eclesiàstics en la Facultat de Teologia Sant Vicent Ferrer de València va ser ordenat sacerdot el 28 de juny de 1997. Durant aquests 25 anys de sacerdot ha exercit diferents oficis ministerials en la nostra Diòcesi: va ser Vicari parroquial en la Col·legiata de Santa Maria de Gandia, rector dels Sants Joans de Puçol, rector de Sant Roc de Silla, temps en el qual a més va ser capellà del Centre Penitenciari de Picassent i Arxipreste de l'Arxiprestat La nostra Sra. del Do. Des de l'any 2016 és Capellà rector de l'Asunción de Nostra. Sra. d'Albaida, Nativitat de la Mare de Déu de l’Aljorf, Nativitat de la Mare de Déu de Benissoda i posteriorment va ser nomenat també Administrador parroquial de Sant Pere Apòstol del Palomar i Arxipreste de l'Arxiprestat Mare de Déu del Remei.


Posem als peus del Santíssim Crist de l’Agonia i de la nostra Mare Puríssima, la dolça Mare d’Ontinyent, el ministeri del qual serà el nostre nou pastor que l'Església ens envia.

Noticias Relacionadas

Evangelio del día

Martes, 29 De Noviembre : Evangelio según San Lucas 10,21-24.

En aquel momento Jesús se estremeció de gozo, movido por el Espíritu Santo, y dijo: "Te alabo, Padre, Señor del cielo y de la tierra, por haber ocultado estas cosas a los sabios y a los prudentes y haberlas revelado a los pequeños. Sí, Padre, porque así lo has querido. Todo me ha sido dado por mi Padre, y nadie sabe quién es el Hijo, sino el Padre, como nadie sabe quién es el Padre, sino el Hijo y aquel a quien el Hijo se lo quiera revelar". Después, volviéndose hacia sus discípulos ...

... leer más

Twitter Pontifex

Santo
del día

28 DE NOVIEMBRE SANTA CATALINA LABOURÉ RELIGIOSA

Esta fue la santa que tuvo el honor de que la Sma. Virgen se le apareciera para recomendarle que hiciera la Medalla Milagrosa.Sus padres tuvieron diecisiete hijos de los que vivieron nueve. Catalina era la séptima. Nació en Fain-les-Moutiers (Francia), el 2 de Enero del 1806. Huérfana de madre desde los nueve años, pasó la niñez entre las aves y los animales de la granja porque tuvo que hacerse cargo de las faenas de la casa junto con su hermana pequeña Tonina. Dos amas de casa, en una familia numerosa, que tenían doce y nueve años.Ell ...

... leer más