Els joves de la parròquia són gent compromesa

​ L’últim diumenge del mes d’abril, i contant ja a l’altar major amb la imatge de la Puríssima i per culminar el curs, va ser un gran dia per a la gent jove de la nostra parròquia per dos motius.


El primer d’ells, es que vam ser testimonis amb gran entusiasme de la decisió de confirmar-se d’un grup de joves i en segon lloc, un any més els membres del Centre de Joves varen realitzar la promesa i la imposició de la panyoleta. Uns quants la renovaren i altres per primera vegada la professaren. Engany com era el primer any entre nosaltres de Don Vicent, el nostre vicari, el Centre de Joves li va fer una sorpresa i l’imposarem també la panyoleta el seu símbol.


També celebrarem el dia de València Missionera en què ajudarem econòmicament i amb la nostra oració als dos vicariats apostòlics en l'Amazones del Perú que la nostra diòcesi ha apadrinat; i que són molt pobres en recursos humans i materials.
DSCN4637-1 DSCN4676-1 DSCN4683-1 DSCN4744


 


 

Noticias Relacionadas

Evangelio del día

Jueves, 9 De Febrero : Evangelio según San Marcos 7,24-30.

Después Jesús partió de allí y fue a la región de Tiro. Entró en una casa y no quiso que nadie lo supiera, pero no pudo permanecer oculto. En seguida una mujer cuya hija estaba poseída por un espíritu impuro, oyó hablar de él y fue a postrarse a sus pies. Esta mujer, que era pagana y de origen sirofenicio, le pidió que expulsara de su hija al demonio. El le respondió: "Deja que antes se sacien los hijos; no está bien tomar el pan de los hijos para tirárselo a los cachorros". Pero e ...

... leer más

Twitter Pontifex

Santo
del día

8 DE FEBRERO SANTA JOSEFINA BAKHITA RELIGIOSA

La verdadera fortuna es conocer, amar y servir a Dios. El nombre "Bakhita" significa "afortunada" y nuestra santa ciertamente lo es. Sin embargo, esa fortuna no le vino nada fácil. Bakhita es el nombre que recibió cuando fue secuestrada mientras que fue bautizada con el nombre de Josefina.De su vida no se conocen datos exactos. Se cree que es de Olgossa en Darfur, y que nació en 1869. Vivió su infancia con sus padres, tres hermanos y dos hermanas, una de ellas su gemela.Su vida fue profundamente marcada cuando unos negreros llegaron a Olgos ...

... leer más