Fi de curs del Moviment Juvenil

El passat cap de setmana, 27 i 28 de maig, va tindre lloc el fi de curs del Moviment Juvenil. El dissabte per la vesprada a les 17:00, al Centre Parroquial, van realitzar el festival on les diferents etapes van preparar els seus millors balls i vestuaris. Per la nit, al pati del Centre Parroquial, van tindre el sopar de fi de curs que va finalitzar amb un espectacular Castell de focs d’artifici per celebrar el 30 aniversari del seu naixement.


El diumenge, tots el membres del Moviment Juvenil es van reunir a les 12:00 h a l’església de Santa Maria per celebrar la eucaristia i donar gràcies a Déu pel curs que acaba. En la mateixa es va realitzar l’entrega dels corresponents símbols de cada etapa. En aquesta eucaristia, ens va acompanyar, Maria Barber, una de les persones que van formar el Moviment Juvenil als seus inicis i que els va dirigir unes paraules molt emotives.


Per acabar, els rectors i l’equip d’educadors van celebrar un dinar de germanor, on es va acompanyar Maria i on va bufar el ciris dels trenta anys del Moviment Juvenil.


Per molts anys més!


IMG_6933


IMG_7210


IMG_7293


IMG_7506


 

Noticias Relacionadas

Evangelio del día

martes 1 Diciembre 2020 : Evangelio según San Lucas 10,21-24.

En aquel momento Jesús se estremeció de gozo, movido por el Espíritu Santo, y dijo: "Te alabo, Padre, Señor del cielo y de la tierra, por haber ocultado estas cosas a los sabios y a los prudentes y haberlas revelado a los pequeños. Sí, Padre, porque así lo has querido. Todo me ha sido dado por mi Padre, y nadie sabe quién es el Hijo, sino el Padre, como nadie sabe quién es el Padre, sino el Hijo y aquel a quien el Hijo se lo quiera revelar". Después, volviéndose hacia sus discípul ...

... leer más

Twitter Pontifex

Santo
del día

1 DE DICIEMBRE SAN ELOY OBISPO

Despierto de inteligencia y hábil en el empleo de sus manos. Aprendiz de platero de los de antes, es decir, de los que tienen que martillear el metal para sacarle de las entrañas la figura que el artista tiene en su mente. Tanta destreza adquirió que el rey Clotario II, su hijo Dagoberto luego y su nieto Clovis II después, lo tuvieron como propio en la corte para los trabajos que en metales preciosos naturalmente necesitan los de sangre azul que viven en palacios y tienen que solventar compromisos sociales, políticos y hasta militares ...

... leer más