Fi de curs del Moviment Juvenil

El passat cap de setmana 26 i 27 de maig, va tindre lloc el fi de curs del Moviment Juvenil. El dissabte per la vesprada a les 17:00, al Centre Parroquial, va tindre lloc el festival, el festival de les reindivicacions, amb el titol "save of world" on cada etapa tenia un tema: igualtat de génere, planeta terra, racisme, globalització, drets humans, llibertat i refugiats. Les diferents etapes van preparar un ball relacionat en la temàtica que li havia tocat. Desprès vam acomiadar a l'etapa d'apoyo II.
Per la nit, al Pati del Centre Parroquial, van realitzar el sopar de fi de curs que va finalitzar amb un espectacular Castell de fos d'artifici.
El diumenge, tots els membres del Moviment Juvenil es reuniren a les 12:00 a l'esglèsia de Santa Maria per celebrar la eucaristia i donar gràcies a Déu pel curs que acaba. En la mateixa es va realitzar l'entrega dels corresponents símbols de cada etapa. Per acabar, els rectors i l'equip d'educadors van celebrar un dinar de germanor.