Inici del curs pastoral 2020-2021

El pròxim cap de setmana que ve iniciem el curs pastoral. Iniciarem com tots els anys amb l’assamblea parroquial en el temple de Santa Maria a les 17h. L’assamblea iniciarà amb les I vespres del Diumenge, i acte seguit tindrem la conferència impartida pel nostre diaca permanent D. Rodrigo Ferre. Degut a l’actual situació, l’assamblea finalitzarà abans de les 19:30.


A l’endemà, celebrarem l’Eucaristia d’inici de curs en la solemnitat dels beats màrtirs d’Ontinyent, a on donarem la benvinguda del nou vicari parroquial, D. Félix Perona Esteve. El mateix dia, podrem acompanyar als joves, que es confirmaran el proper dia 26, amb la seua afirmació de la voluntat de confirmar-se. 


Donem gràcies a Déu per este nou curs que començem, i que Ell ens ajude a continuar la tasca d’evangelització i anunci del Regne a la que el Senyor Jesús ens crida.

Noticias Relacionadas

Evangelio del día

Jueves, 9 De Febrero : Evangelio según San Marcos 7,24-30.

Después Jesús partió de allí y fue a la región de Tiro. Entró en una casa y no quiso que nadie lo supiera, pero no pudo permanecer oculto. En seguida una mujer cuya hija estaba poseída por un espíritu impuro, oyó hablar de él y fue a postrarse a sus pies. Esta mujer, que era pagana y de origen sirofenicio, le pidió que expulsara de su hija al demonio. El le respondió: "Deja que antes se sacien los hijos; no está bien tomar el pan de los hijos para tirárselo a los cachorros". Pero e ...

... leer más

Twitter Pontifex

Santo
del día

8 DE FEBRERO SANTA JOSEFINA BAKHITA RELIGIOSA

La verdadera fortuna es conocer, amar y servir a Dios. El nombre "Bakhita" significa "afortunada" y nuestra santa ciertamente lo es. Sin embargo, esa fortuna no le vino nada fácil. Bakhita es el nombre que recibió cuando fue secuestrada mientras que fue bautizada con el nombre de Josefina.De su vida no se conocen datos exactos. Se cree que es de Olgossa en Darfur, y que nació en 1869. Vivió su infancia con sus padres, tres hermanos y dos hermanas, una de ellas su gemela.Su vida fue profundamente marcada cuando unos negreros llegaron a Olgos ...

... leer más