Inici del curs pastoral 2020-2021

El pròxim cap de setmana que ve iniciem el curs pastoral. Iniciarem com tots els anys amb l’assamblea parroquial en el temple de Santa Maria a les 17h. L’assamblea iniciarà amb les I vespres del Diumenge, i acte seguit tindrem la conferència impartida pel nostre diaca permanent D. Rodrigo Ferre. Degut a l’actual situació, l’assamblea finalitzarà abans de les 19:30.


A l’endemà, celebrarem l’Eucaristia d’inici de curs en la solemnitat dels beats màrtirs d’Ontinyent, a on donarem la benvinguda del nou vicari parroquial, D. Félix Perona Esteve. El mateix dia, podrem acompanyar als joves, que es confirmaran el proper dia 26, amb la seua afirmació de la voluntat de confirmar-se. 


Donem gràcies a Déu per este nou curs que començem, i que Ell ens ajude a continuar la tasca d’evangelització i anunci del Regne a la que el Senyor Jesús ens crida.

Noticias Relacionadas

Evangelio del día

jueves 1 Octubre 2020 : Evangelio según San Lucas 10,1-12.

El Señor designó a otros setenta y dos, y los envió de dos en dos para que lo precedieran en todas las ciudades y sitios adonde él debía ir. Y les dijo: "La cosecha es abundante, pero los trabajadores son pocos. Rueguen al dueño de los sembrados que envíe trabajadores para la cosecha. ¡Vayan! Yo los envío como a ovejas en medio de lobos. No lleven dinero, ni alforja, ni calzado, y no se detengan a saludar a nadie por el camino. Al entrar en una casa, digan primero: '¡Que descienda ...

... leer más

Twitter Pontifex

Santo
del día

30 DE SEPTIEMBRE SAN JERÓNIMO DOCTOR DE LA IGLESIA

Memoria de san Jerónimo, presbítero y doctor de la Iglesia, que, nacido en Dalmacia, estudió en Roma, cultivando con esmero todos los saberes, y allí recibió el bautismo cristiano. Después, captado por el valor de la vida contemplativa, se entregó a la existencia ascética yendo a Oriente, donde se ordenó de presbítero. Vuelto a Roma, fue secretario del papa Dámaso, hasta que, fijando su residencia en Belén de Judea vivió una vida monástica dedicado a traducir y explicar las Sagradas Escrituras, revelándose como insigne doctor. De ...

... leer más