Inici del curs pastoral 2020-2021

El pròxim cap de setmana que ve iniciem el curs pastoral. Iniciarem com tots els anys amb l’assamblea parroquial en el temple de Santa Maria a les 17h. L’assamblea iniciarà amb les I vespres del Diumenge, i acte seguit tindrem la conferència impartida pel nostre diaca permanent D. Rodrigo Ferre. Degut a l’actual situació, l’assamblea finalitzarà abans de les 19:30.


A l’endemà, celebrarem l’Eucaristia d’inici de curs en la solemnitat dels beats màrtirs d’Ontinyent, a on donarem la benvinguda del nou vicari parroquial, D. Félix Perona Esteve. El mateix dia, podrem acompanyar als joves, que es confirmaran el proper dia 26, amb la seua afirmació de la voluntat de confirmar-se. 


Donem gràcies a Déu per este nou curs que començem, i que Ell ens ajude a continuar la tasca d’evangelització i anunci del Regne a la que el Senyor Jesús ens crida.

Noticias Relacionadas

Evangelio del día

sábado 16 Enero 2021 : Evangelio según San Marcos 2,13-17.

Jesús salió nuevamente a la orilla del mar; toda la gente acudía allí, y él les enseñaba. Al pasar vio a Leví, hijo de Alfeo, sentado a la mesa de recaudación de impuestos, y le dijo: "Sígueme". El se levantó y lo siguió. Mientras Jesús estaba comiendo en su casa, muchos publicanos y pecadores se sentaron a comer con él y sus discípulos; porque eran muchos los que lo seguían. Los escribas del grupo de los fariseos, al ver que comía con pecadores y publicanos, decían a los dis ...

... leer más

Twitter Pontifex

Santo
del día

15 DE ENERO SAN MAURO ABAD

En Glanfeuil, junto al río Loire, en el territorio de Anjou, de la Galia (hoy Francia), san Mauro, abad (s. VI/VII).Etimología: Aquel que procede de Mauritania, es de origen latino.Nació en Roma de una familia ilustre el año 511. Se educa desde su adolescencia bajo la dirección de S. Benito, llegando a ingresar en su orden donde llega a ser Abad y fundador de muchos monasterios en Francia.Taumaturgo por el episodio del estanque con el niño Plácido, la curación de los menesterosos y sus relaciones con el conde Gaidulfo, enemigo ...

... leer más