Missa amb exposició del Santíssim per als xiquets de primera comunió

El passat diumenge 6 de juny, els xiquets i xiquetes que han rebut la primera comunió aquest any, es van reunir per a celebrar la festivitat del Corpus Christi en la qual van participar molts d'ells. Tots anaven amb el vestit de comunió i estaven molt contents de tornar-se a reunir en l'església i recordar el dia de la seua primera comunió.


Va ser una celebració molt entranyable en la que D. Fèlix es va recordar la importància i significat del moment de la consagració en l'eucaristia. També els va fer participar fent-los preguntes i dialogant en ells.


En acabar l'eucaristia, els comuniants van anar pujant a l'altar en una cistella de pètals de flors que llançaren al Santíssim Sagrament que estava en l'altar.



Finalment es van fer tots junts una foto de record d'una celebració diferent, sense processó, però donant-li la importància i esplendor que es mereix el nostre Senyor.


2021_06_06_Missa del Corpus xiquets primera comunió (1) 2021_06_06_Missa del Corpus xiquets primera comunió (3)

Noticias Relacionadas

Evangelio del día

viernes 6 Agosto 2021 : Evangelio según San Marcos 9,2-10.

Seis días después, Jesús tomó a Pedro, Santiago y Juan, y los llevó a ellos solos a un monte elevado. Allí se transfiguró en presencia de ellos. Sus vestiduras se volvieron resplandecientes, tan blancas como nadie en el mundo podría blanquearlas. Y se les aparecieron Elías y Moisés, conversando con Jesús. Pedro dijo a Jesús: "Maestro, ¡qué bien estamos aquí! Hagamos tres carpas, una para ti, otra para Moisés y otra para Elías". Pedro no sabía qué decir, porque estaban llen ...

... leer más

Twitter Pontifex

Santo
del día

5 DE AGOSTO DEDICACIÓN DE LA BASÍLICA DE SANTA MARÍA LA MAYOR EN ROMA Y NUESTRA SEÑORA DE LAS NIEVES ADVOCACIÓN MARIANA

Dedicación de la basílica de Santa María, en Roma, construida en el monte Esquilino, que el papa Sixto III ofreció al pueblo de Dios como recuerdo del Concilio de Efeso, en el que la Virgen María fue saludada como Madre de Dios (c. 434).Una vez que el Concilio de Éfeso, en el año 431, proclamó la maternidad divina de María, el Papa Sixto III erigió en Roma, sobre el monte Esquilino, una basílica dedicada a la Santa Madre de Dios. Recibe también el nombre de Santa María de las Nieves porque el sitio donde había de construirse qued ...

... leer más