SOPAR DE LA FAM DE MANS UNIDES

El passat divendres 10 de febrer es va celebrar el tradicional sopar de la fam de Mans Unides, que com bé sent tradicional en la nostra parròquia es va dur a terme al saló d'actes del col·legi "La Milagrosa".


L'acte va començar a les 21.00 hores amb una oració, posteriorment es va exposar el projecte que s'ha triat enguany en l'alt Egipte a través d'un vídeo i per últim es va llegir el manifest de Mans Unides. Després el Centre de Joves, que és l'encarregat d'organitzar aquest sopar, va procedir a repartir entre la gent assistent, en un gran nombre, l'entrepà d'oli i sal, l'aigua i taronges, que van ser donatius desinteressats.


Per finalitzar la vetlada es va procedir a la venda dels números de la rifa, que posteriorment es va procedir a sortejar, amb la col·laboració del per part del Moviment Juvenil, cada un dels donatius que diferents grups i persones hi van a portar desinteressadament. Més de 950 euros es van arreplegar en aquest tradicional sopar de la fam que és un punt molt atractiu i un punt d'encontre cada any.


DSCN3198 IMG_3662 IMG_3657 IMG_3682 IMG_3686

Noticias Relacionadas

Evangelio del día

lunes 18 Noviembre 2019 : Evangelio según San Lucas 18,35-43.

Cuando se acercaba a Jericó, un ciego estaba sentado al borde del camino, pidiendo limosna. Al oír que pasaba mucha gente, preguntó qué sucedía. Le respondieron que pasaba Jesús de Nazaret. El ciego se puso a gritar: "¡Jesús, Hijo de David, ten compasión de mí!". Los que iban delante lo reprendían para que se callara, pero él gritaba más fuerte: "¡Hijo de David, ten compasión de mí!". Jesús se detuvo y mandó que se lo trajeran. Cuando lo tuvo a su lado, le preguntó: "¿Q ...

... leer más

Twitter Pontifex

Santo
del día

18 DE NOVIEMBRE DEDICACIÓN DE LAS BASÍLICAS DE SAN PEDRO Y SAN PABLO

Dedicación de las basílicas de los santos Pedro y Pablo, apóstoles. La primera de ellas fue edificada por el emperador Constantino sobre el sepulcro de san Pedro en la colina del Vaticano, y al deteriorarse por el paso de los años fue reconstruida con mayor amplitud y de nuevo consagrada en este mismo día de su aniversario. La otra, edificada por los emperadores Teodosio y Valentiniano en la vía Ostiense, después de quedar aniquilada por un lamentable incendio fue reedificada en su totalidad y dedicada el diez de diciembre. Con su común ...

... leer más