SOPAR DE LA FAM DE MANS UNIDES

El passat divendres 10 de febrer es va celebrar el tradicional sopar de la fam de Mans Unides, que com bé sent tradicional en la nostra parròquia es va dur a terme al saló d'actes del col·legi "La Milagrosa".


L'acte va començar a les 21.00 hores amb una oració, posteriorment es va exposar el projecte que s'ha triat enguany en l'alt Egipte a través d'un vídeo i per últim es va llegir el manifest de Mans Unides. Després el Centre de Joves, que és l'encarregat d'organitzar aquest sopar, va procedir a repartir entre la gent assistent, en un gran nombre, l'entrepà d'oli i sal, l'aigua i taronges, que van ser donatius desinteressats.


Per finalitzar la vetlada es va procedir a la venda dels números de la rifa, que posteriorment es va procedir a sortejar, amb la col·laboració del per part del Moviment Juvenil, cada un dels donatius que diferents grups i persones hi van a portar desinteressadament. Més de 950 euros es van arreplegar en aquest tradicional sopar de la fam que és un punt molt atractiu i un punt d'encontre cada any.


DSCN3198 IMG_3662 IMG_3657 IMG_3682 IMG_3686

Noticias Relacionadas

Evangelio del día

domingo 20 Septiembre 2020 : Evangelio según San Mateo 20,1-16a.

porque el Reino de los Cielos se parece a un propietario que salió muy de madrugada a contratar obreros para trabajar en su viña. Trató con ellos un denario por día y los envío a su viña. Volvió a salir a media mañana y, al ver a otros desocupados en la plaza, les dijo: 'Vayan ustedes también a mi viña y les pagaré lo que sea justo'. Y ellos fueron. Volvió a salir al mediodía y a media tarde, e hizo lo mismo. Al caer la tarde salió de nuevo y, encontrando todavía a otros, les ...

... leer más

Twitter Pontifex

Santo
del día

20 DE SEPTIEMBRE SANTOS ANDRÉS KIM Y PABLO CHONG Y COMPAÑEROS MÁRTIRES COREANOS

Memoria de los santos Andrés Kim Taegön, presbítero, Pablo Chöng Hasang y compañeros, mártires en Corea. Se veneran este día en común celebración todos los ciento tres mártires que en aquel país testificaron intrépidamente la fe cristiana, introducida fervientemente por algunos laicos y después alimentada y reafirmada por la predicación y celebración de los sacramentos por medio de los misioneros. Todos estos atletas de Cristo —tres obispos, ocho presbíteros, y los restantes laicos, casados o no, ancianos, jóvenes y niños— ...

... leer más