SOPAR DE LA FAM DE MANS UNIDES

El passat divendres 10 de febrer es va celebrar el tradicional sopar de la fam de Mans Unides, que com bé sent tradicional en la nostra parròquia es va dur a terme al saló d'actes del col·legi "La Milagrosa".


L'acte va començar a les 21.00 hores amb una oració, posteriorment es va exposar el projecte que s'ha triat enguany en l'alt Egipte a través d'un vídeo i per últim es va llegir el manifest de Mans Unides. Després el Centre de Joves, que és l'encarregat d'organitzar aquest sopar, va procedir a repartir entre la gent assistent, en un gran nombre, l'entrepà d'oli i sal, l'aigua i taronges, que van ser donatius desinteressats.


Per finalitzar la vetlada es va procedir a la venda dels números de la rifa, que posteriorment es va procedir a sortejar, amb la col·laboració del per part del Moviment Juvenil, cada un dels donatius que diferents grups i persones hi van a portar desinteressadament. Més de 950 euros es van arreplegar en aquest tradicional sopar de la fam que és un punt molt atractiu i un punt d'encontre cada any.


DSCN3198 IMG_3662 IMG_3657 IMG_3682 IMG_3686

Noticias Relacionadas

Evangelio del día

jueves 25 Febrero 2021 : Evangelio según San Mateo 7,7-12.

Jesús dijo a sus discípulos: Pidan y se les dará; busquen y encontrarán; llamen y se les abrirá. Porque todo el que pide, recibe; el que busca, encuentra; y al que llama, se le abrirá. ¿Quién de ustedes, cuando su hijo le pide pan, le da una piedra? ¿O si le pide un pez, le da una serpiente? Si ustedes, que son malos, saben dar cosas buenas a sus hijos, ¡cuánto más el Padre celestial dará cosas buenas a aquellos que se las pidan! Todo lo que deseen que los demás hagan por ust ...

... leer más

Twitter Pontifex

Santo
del día

25 DE FEBRERO SANTO TORIBIO ROMO PRESBÍTERO Y MÁRTIR MEXICANO

Nació en Santa Ana de Guadalupe, ranchería (actualmente, con 390 habitantes) que pertenece al municipio de Jalostotitlán, en la zona de Los Altos de Jalisco, el 16 de abril de 1900. Fue hijo de Patricio Romo Pérez y de Juana González Romo, quienes lo llevaron a bautizar al día siguiente de su nacimiento a la parroquia de la Virgen de la Asunción.Como todos los niños, acudió a la escuela parroquial de su pueblo y a la edad de doce años, por consejo de su hermana y con el apoyo de sus padres, ingresó al Seminario auxiliar de San Juan d ...

... leer más