SOPAR DE LA FAM DE MANS UNIDES

El passat divendres 10 de febrer es va celebrar el tradicional sopar de la fam de Mans Unides, que com bé sent tradicional en la nostra parròquia es va dur a terme al saló d'actes del col·legi "La Milagrosa".


L'acte va començar a les 21.00 hores amb una oració, posteriorment es va exposar el projecte que s'ha triat enguany en l'alt Egipte a través d'un vídeo i per últim es va llegir el manifest de Mans Unides. Després el Centre de Joves, que és l'encarregat d'organitzar aquest sopar, va procedir a repartir entre la gent assistent, en un gran nombre, l'entrepà d'oli i sal, l'aigua i taronges, que van ser donatius desinteressats.


Per finalitzar la vetlada es va procedir a la venda dels números de la rifa, que posteriorment es va procedir a sortejar, amb la col·laboració del per part del Moviment Juvenil, cada un dels donatius que diferents grups i persones hi van a portar desinteressadament. Més de 950 euros es van arreplegar en aquest tradicional sopar de la fam que és un punt molt atractiu i un punt d'encontre cada any.


DSCN3198 IMG_3662 IMG_3657 IMG_3682 IMG_3686

Noticias Relacionadas

Evangelio del día

miércoles 27 Mayo 2020 : Evangelio según San Juan 17,11b-19.

Ya no estoy más en el mundo, pero ellos están en él; y yo vuelvo a ti. Padre santo, cuida en tu Nombre a aquellos que me diste, para que sean uno, como nosotros. Ya no estoy más en el mundo, pero ellos están en él; y yo vuelvo a ti." Mientras estaba con ellos, cuidaba en tu Nombre a los que me diste; yo los protegía y no se perdió ninguno de ellos, excepto el que debía perderse, para que se cumpliera la Escritura. Pero ahora voy a ti, y digo esto estando en el mundo, para que mi gozo ...

... leer más

Twitter Pontifex

Santo
del día

27 DE MAYO SAN AGUSTÍN DE CANTERBURY OBISPO

San Agustín, obispo de Canterbury, en Inglaterra, el cual, habiendo sido enviado junto con otros monjes por el papa san Gregorio I Magno para predicar la palabra de Dios a los anglos, fue acogido de buen grado por el rey Etelberto de Kent, e imitando la vida apostólica de la primitiva Iglesia, convirtió al mismo rey y a muchos otros a la fe cristiana y estableció algunas sedes episcopales en esta tierra. Murió el día 26 de mayo (604/605) Etimológicamente: Agustín = Aquel que es venerado, es de origen latino.La Gran Bretaña, evange ...

... leer más